Kızlar 5 ay önce doğum yaptım geçen ay ilk defa adet oldum ama bu ay bi türlü olamadım sizler ilk adetinizden sonra düzenli bi şekilde her ay oldunuz mu? Yoksa böyle düzensizlikler normal mi ilk çocukta hiç düzensizlik olmadı o yüzden çok korktuyor bu durum beni