Asel1naz2 Bir yaşındaki Bebek neden surtunur acaba bilen var mı Google yazdım ama saçma ve farklı bir sürü şey çıktı
Koalammm Asel1naz2 8 ayliktan belli oğlum da yapar bazen üstümüze çıkar yapar bazen kolumuza bazen yerde neresi denk gelirse artık 😁 Tahlilleri temiz çıktıktan sonra ilk zamanlar bezden olduğunu düşünürdüm ama şimdi hiç bez takmıyorum gece gündüz. Yine aynı şekilde yapıyor bence kaşınıyordur. Erkeklerin genelinde eli şeyindedir zaten 😅 Eşime bazen sorarım neden elin orda diye kaşınıyor der
Gamzeliimom Asel1naz2 erkek yiğenimde öyleydi bilemedim canım izlediği bişeylerden görüyorda olabilir merak içindeler çünkü o yaslarda cok ileri bi durumda pedegogla görüşün derim
EJDERYAA Asel1naz2 yani öyle ama onun iç dünyası olabiliyor bir doktora da götürüp sorabilirsin belkide kaşınıyor
Mihribangulmezz Eğer televizyon izliyorsa bundan kaynaklı olabilir çünkü beynimizde ki 25 odaçıktan 24 nü algılaya biliyoruz ve 1 taneside diğer televizyonun içinde verilen gizli mesajları algılıyor bunun için araştırılan bir çok çizgi filim türünde oluyor.
Asel1naz2 Mihribangulmezz izlemese çizgi film falan durduramıyor m tek niloya oda hep bakmıyor arada bakıyor telefon dan açıyor m
Asel1naz2 Tugtg daha önce yoktu bilemedim onda mi. Molfix kullanıyor dum Prima ya geçtim yürüyor daha rahat hafif diye değiştim
Koalammm Asel1naz2 Ahhahahhh büyük yanılgı sende belirtmeyince 😁 O zaman bir kaka çiş tahlili yaptır canım enfeksiyon veya kurt var mı baksinlar. Şayet öyle bir durum yoksa kendi bedenini keşfetmeye başlamış demektir