Cansuediz Merhaba kızlar bebegım uc buçuk aylık alttan dışı çıkmış ya ben tabı tedırgın oldum çok erken çünkü mınıcık bu beyazlık var bıde ıkı gündür salyası vardı anlamıştım ama ne bılıyım erken dıye düşünmüştüm bugünde net olarak gördüm sorun olur mu
feamtrmea Cansuediz sorun olmaz canım bizimde 3 ay 9 günlük bu ara ağzının suyu çok akıyo belki bizimde diş çıkacak🤔😄
Cansuediz feamtrmea yaa insan erken olunca tedırgın oluyor. Baktın mı pekı canım ağzına belkı çıkmıştır
feamtrmea Cansuediz baktım yok gibi daha ama bitane aft gibi bi nokta var sacece beyaz ama diş böyle çıkmıyodu önce bi mor gibi oluyodu o yüzden daha çıkmamış😛😄