Aysuxx oğlum 3 ay 11 günlük 2nci ayda aynısını yaşadık bebek emerken resmen büyük insan karnı gibi gurulduyodu şok oldum sonra kakası yeşile döndü ve içerisin de balgam lı sümüksü gibi şeyler vardı 1 hafta falan oldu bekledik belki geçer diye sonra doktora muayane vardı gittik gördü normal değil dedi 2 kez laboratuara tahlil verdik temiz çıktı çok şükür 🤲 sonra doktor bi şurup verdi 2 hafta kullandım ondan sonra kaka normale döndü gruldama gitti ama şimdi bu ara dikkat ediyorum emerken özelikle sütüm çok geldiği zaman eksiğin de yine gruldama var ama bu ara kakası çok kokuyor af edersiniz neden oluyor anlamadım normal koyuluklata yapıyor ama yine ara balgam sı gibi oluyor sanırım üşütüyoruz bebekleri