5 aylık ikiz kzımın teki 1 saattir ateşi var ama sadece kafa ense ve boyunda var vucudunun geri kalan yerlerinin sıcaklığı normal ılık suyla duş aldırdım ve paranox fitilin yarısını koydum şimdi uyuyor ama hala ateşi yüksek manuelde 38 dijitalde 38,7 39 arası çıkıyor ne yapmalıyım aceba direk hastaneye mi götürmeliyim covidden dolayı hastaneye götürmek de istemiyorum anneler yardımcı olurmusunuz fikir verirmisiniz ??