nazlieylul Bebeğim kucağımdayken diğer elimle emziğini vermeye çalışıyordum birden geriye doğru düşüyodu epeygeriye doğru eğrildi birley olmuş mudur beline sortına falan tuttum ama geç kaldım biraz ani hareket oldu acaba birşey olmuş mudur
bianneeee nazlieylul canım benim kızım da gorumcemjn kucağında iken atmıştı ağladı biraz ben çok korkmuştum ama bir sıkıntı olmadı şükür gözlemle bi
nazlieylul İçim hiç rahat değil bi anda oldu ağlıyodu yatağından aldım emzik vermek istedim birden geriye attı kendini 😞😞
Milkadimitrova nazlieylul birşey olmamış tır bence ama yinede gözlemle yarın değişik bi durum görürsen dokturu ara , hepsi öyle aniden atıyorlar kendilerini
Birannebirbebekkkk İnşallah olmamıştır canım. Bebek her zamankinden daha fazla ağlarsa bir sıkıntı var demektir
nazlieylul Birannebirbebekkkk o an çok ağladı korktu sanırım sonra heemen sakinleşti ama bilemedim bende