Merhaba arkadaşlar. Alerjik riniti olupta emzirme sürecinde rahatsızlanan oldu mu? Alerji ilacı kullanmadan nasıl başa çıktınız acaba? Veya ilaç kullanabilen oldu mu? Emziyorum ve kendimi bildim bileli sürekli bu nezleyi geçirirdim ama hayatımda ilk defa bu kadar ağır rahatsızlanarak geçirdim. Malum ilaç kullanamıyordum, acilde serum takıldı ve doktorum hamilelere verdikleri bi ilacı önerdi çok çok zorda kalırsam kullanmamı söyledi. Siz neler yapıyorsunuz bu dönemde?