Sairsell 6 ay oldum hala arada öyle oluyor . Tabi aynı şeyden bahsediyorsak 😀 kırmızı şeklinde şişmiş kesik içerde kalıcak şekilde olur benim . Yani henüz daha toparlamadı vücudumuz . Ben ilk öyle olduğunda doktora gittim enfeksiyon falan yok dedi normaldir ağır kaldırma yorma kendini demişti