Ipekligunler Kendi kızımdan örnek vereyim.Kızım 9 buçuk aylıktı emeklediğinde.O zamana kadar yüzüstü uyumayı çok sevdiği halde yüzüstü bırakamazdık.Sinirlenir ağlardı.Yuvarlanarak giderdi.Vakti gelmiş ki emeklemeye başladı ve şok oldum çünkü hiç öyle bi niyeti yoktu.Sonra kalkıp tutunması çabuk oldu ama bu seferde kendini salmadı.Yürümek istemedi uzun bi süre sıraladı sadece.Hatta ayağa kalkmaya korktuğu oldu.Tam 15 aylıktı yürümeye başladı.Demem o ki diğer bebeklerle kıyas yapmayın.Emeklemeden yürücek olabilir,vakti gelmemiş olabilir,korkmuş olabilir vs vs.Doktor da problem yok dediyse bebeğin demek ki bunu şuan yapmaya hazır değil.Arkadaşımın kızı 1 yaşında emekledi 1.5 yaşında yürüdü.Her bebek aynı dönemde aynı şeyi yapmıyor.Kendini üzme yok yere.Bana hep dediler falancanın oğlu kızı seninkiyle aynı ayda ama yürüyor koşuyor bilmem ne.Şimdi bemimki de yürüyor ama bakıyorum o falancanın oğluna kızına konuşmuyor mesela.Demek ki o da konuşmaya hazır değil.Her bebek kendine özgü.Yoksa bi sağlık problemi bekle zamanını derim 😌