Umraneksl BiciNanaMusi sılıkon uvwnefen kulnmadın cnm avent ın war emdıkce uvu cıkıo smdı normal vekıyorum emıyo cnm
BiciNanaMusi Umraneksl yaa ne güzel benim sütüm d3 azaldı ki şimdi Emzirme ye calisaam kıyametleri kopartir süt gelmiyo diye biberonun rahatlığına da alıştı iyice