mom0989 o dönem yasıtlarından ziyade konusabilen 4-5-6 gibi daha büyük cocuklar ilgilerini çekiyor. Oglum yasıtlarıyla oynamadı o dönemde ( zaten pandemi ancak acık havada parka gidiyoruz ) ve de hep evde olan yegenimle düzenli görüştürdüm bi ara haftada bir, yani konusmasına bile katkısı oluyor böyle abi ablalarla oynamasının.