Anneler iyi geceler. Bebeğim 2 bucuk aylik. Dogdugunda 1 ay kuvozde kaldi. Solunum sıkıntısı sebebiyle. 1 bucuk aydır benimle. Hiçbir sıkıntısı yok sukur. Bugun banyo yaptırdık. Tam banyo bitti kaldirdik çığlık çığlığa ağlamaya başladı ama oyle boyle degil. Agzindan köpükler cikti nefes alamadi. Ters yatırıp sırtına vurduk bu yarim saat kadar sürdü. Ağladığı için cok yoruldu. Kısa bi sure uyudu. Sonra meme evrim biraz emdi. Sonra mamasını içti güzelce. Hemsire arkadasim var aradim hemen. Bi kac video foto istedi attim bir şeyi yok şampuan yutmuş olabilir dedi. Hafif burnu tikandi yatmadan sakinleşince cok dedi. Çekerken sanirim korktu yeniden cok agladi. Sonra sakinlestirdim mamasını verdim yedi. Ama bu arada cok da terledi. Gelen sey balgam gibi değildi. Daha once kuvezde yattığı için cok korktum ama korktuğu için yapıyor gibiydi burnunu çekerken. Basina gelen var mi. Korkudan enseme agri girdi. Bilgisi olan yazabilir mi lutfen 🤲