Aysima50 benim bebegmde bi ara oyle uzun uyumustu 5 saat falan ama banyoda yaptrmamistm korkmustum baya ne yaparsak yapalm gozunu acmyodu dern uyuyodu gidikladk oynadk hersey doktoruna ulastk sekeri dusmus olabilr getrn dedi agladm korkudan tam hastaneye yetistik uyandi yaramaz megersem olabiliyomus bebeklerde yorgnlugunu atip uyuyabiliyomus oylece bi defa oldu daha snra hic olmadi ama tabi siz yne doktorunza danisin ihmal etmyn buyuk ihtimal bizimki gibi oda dinleniyodur banyodan snra iyice rahatlamistir😊