ilkgozagrimmmm bu aylarda ayrılık anksiyetesi başlıyor çok normal:) bizde 6. aydayız sık gördüğü babaanne alınca bile ağlıyor bazen anne bırakacak diye düşünürlermiş
genelde ben birini yapanciladiginda o kisinin yanina oturup ısınmasını sagliyorum hemen kucagina vermiyorum, eger verdiysem de yanından ayrılmıyorum onu bırakacagimi dusunmesin diye
bir sekilde buna alismak zorunda, apartmanda komsumuz var cocuk asansörde görse feryat figan agliyor hep yalniz buyutmus öyle olsun istemiyorum