44_58_44 geçmiş olsun canım hiç korkma. Biz de yaşadık. İkizlerimden birinde doğum sonrası emme refleksi yoktu ve hızlı nefes alıyordu. Yenidoğan yoğun bakıma alındı. Kanında enfeksiyon çıkmış, öyle olunca ertesi gün de ikizine tahlil yapıldı. Onda da çıkınca çocuk servisine yatirildik. Biri çocuk servisinde diğeri yoğun bakımda kaldı. 6.gun onu da yanımıza getirdiler ve 10.gun çıkış yaptık. Antibiyotik tedavisi 5, 7 yada 10 gün olarak uygulanıyor. Gösterdiği tepkiye göre süre belli olur canım. Nefesi kısa sürede düzelmişti bizim, emme refleksinden dolayı kaldı 6 gün. İnşallah en kısa sürede kavuşursunuz 💕