Slcn42 ben şuan tutuyorum 36 günüm vardı bebegin 6 aydan sonra başladım tutmaya şuan 8 aylıgız ilk Bi kaç gün 1 gün tuttum bir gün tutmadım baktım güzel gidiyor 7 aydan sonra her gün tutuyorum eşimin evde oldugu gün hariç ve hiç zorlanmıyorum 8 günüm kaldı. Sen bak bakalım 1 gün tut 2 gün tutma ya da 1 gün tutma ama günler uzadı zorlana bilir sin