Egurbuz20 Edakk canım bende kararsızım yarın gideceğiz bakalım ya Suriyelilerde patlak vermiş diye 9 aya çekmişler o aşıyı
Rkyyksl Edakk bizim doktorumuz salgın olmadığı için şuan ihtiyaç olmadığını 12. Ayda vurulmasının yeterli olacağını söyledi. Sizde doktorunuza danışın isterseniz
Edakk Rkyyksl danıştım olması gerektiğini salgının çok olduğu icin erkene alındığını söyledi ebemizde aynı şekilde yaptırdık bizde çok şükür
MelinayAsel Yumurtanın beyazı 1 yaşına kadar yasak ya ben bol peynirli dereotlu çırpılmış yumurtalı omlet yapıyorum ama beyazını ayirmiyoeum haslarken ama sarışını yediriyorum. Acaba beyazı her türlü mu yasak