Keremkids Merhaba arkadaşlar 2.5 aylık oğlum mama kullanıcam hangisini tercih edebilirim? Deneyenler yardımcı olursa sevinirim🙏🏻
Organikumos Keremkids similacta en azından palm yağı ve kanola yağı yok bebevitaya göre içeriği daha temiz. Arkadaşım da aylardır kilo ve boy sürecinden çok memnun similac kullanıyor sadece
Pandicornlar Doğdu doğalı similac kullanıyorum çok memnun kaldım. Similac kullanana kadar birçok mama denedim hepsi çöpe gitti. Similac hem gaz gem kaka problemimize çözüm oldu kilosunda boyuda gayet iyi. Şuan 14 aylığız geceleri yatarken hala içiyor
bynkutan Pandicornlar mrb benim bebiş 4bucuk aylık bir ay kadardır similac içiyor hip ten geçtik kakamiz koyu yeşil geçtik geçeli sizinde öyle mi ben mamadan şüpheleniyorum da sormak istedim
bynkutan Tubayvz afedersiniz siz de similac kullanıyorsunuz sanırım bebisin kaka rengini sorsam benim ki köyü yeşil ve biraz cıvık ta acaba mamadan mi hipp organik combiotik te sarı ve kıvamlı ydi
Keremkids Organikumos Teşekkür ediyorum zaten oğlumda günde 2 yada 3 kez mama alıyor oda akşam ya da gece geri kalan öğünşer saatlerde hep emiyor, sütüm yetmediğinden veriyorum
Organikumos Keremkids olsun çoğunluk anne sütüyse bunada şükür 😊 en azından ek gıda döneminde rahat edersiniz 😊🙏🏻
Pandicornlar bynkutan aynen canım mamadan kaynaklı sorun yok yani. Ek gıdadan sonra düzelmeye başlamıştı bizimki
Tubayvz bynkutan 19 aylık bebeği m doğduğu günden beri kullanıyorum onun için renk konusunda size yardımcı olamıcam 🙃
Selinn22234 Kizlar kizim 9 ay doldu 10 aydan gün aliyor similac 3 alışmışım kullansan zararı olur mu ?