elifiii Yagmur05 her emzirme de önce durulayıp sonra kaynar suyla yıkıyorsunuz. memenizi de temiz tutarsanız hiçbir şey olmaz. zaten o süt bebeğiniz acıkmasına yakın akmaya baslıyor anneler hisseder derler. ama koku olayında haklısınız süt kokuyor epeyce.
Alazcns kuzeymom yok yaa dışarıda özellikle hiç iyi değil birden bir sızıntı oluyor bakıyorsun durum felaket 🤣
duriskonunannesi Yagmur05 ama o kapağın mantığı sütü Ziyan etmemek. Öyle olmasaydı göğüs pedleri var kapağı çıkarmazlardı.