Iyi akşamlar. Kızım 10 aylık. Dün öğleden sonra ateş-i 36.7 ile çıkmaya başladı,gece çok yükselmedi, en fazla 37.2 olmuştu. Bu gun 37.3 falandı. Su an en yüksek 37.8 gördük. Ateş dışında bi sağlık sorunu yok. Huysuzluk ve iştahsızlık var .Diş etleri çok şiş üstte 4 tane bekliyorum aslında. Ama biyandan da emin olamıyorum ya enfeksiyon ise diye. Şurup verince düşüyo gibi oluyo ,sonra hemen yine çıkıyor. Acile mı gitsek dedim ama eşim istemedi çok yüksek değil ateş-i daha çok mikrop kapmasın dedi. Diş ateşi yaşayan olmuştur, tecrübelerinizi paylaşa bilirmisiniz🙋♀️