Arzu34 Pes artık biogaia ya gelen zam gerçekten pes dedirtti bir ilaca ozalliklede bebeklere gerçekten iyi gelen bir ilaca 15 lira bir den zam gelmesi hiç de normal değil 15 gündür zaten bulamıyorduk tam bulduk dedik 70 lira olmuş hadi biz alabiliyoruz alamayanlar ne yapacak
ikikizannesi aynen katiliyorum sana sozde sigorta oduyoruz bebek ve cocuklarin ilaclari hep ozel 4 gun once fizyolojik burun serumubu 40 liraya aldim gaz damlalari vs hep ozele giriyor
Arzu34 Deletedmom324 turkiyemi kalmış Allah aşkına ben 34 yaşındayım eskisini arar oldum ne yalan soyliyim