Yahyabebek19 şuan 1 ay 5 günlük ve 10.günden beri aşırı gazlı bi bebeğim var 1.ay kontrolümüzde doktor sab sinplex damla + zinco damla verdi günde 3 kez kullanıyoruz, 1 haftadır çocuk rahatladı . yani gazı var ama saatlerce durmamasıya ağlıyordu o bitti çok şükür Ve daha kolay çıkarıyor belli. Tavsiye ederim. Ben de günde 3-4 kez kimyon çayı içiyorum. Rezene de başlıcam haftaya 🥰