Nida1404 Gaz problemi en hızlı nasıl geçer? Üşütme ve ya ekgıdadan kaynaklı oluştuğunu düşünüyorum. Nasıl ayırt edebilirim ve en hızlı nasıl çözüme ulaşabilirim? Geceleri uyumuyor ağlayarak uyanıyor devamlı emmek istiyor, gaz çıkarınca rahatayıp uyuyor 🤦🏻♀️
Buglemmmm Nida1404 kimyonu suda kaynat süz2 yemek kaşığı kadar ver cnm sabah akşam geciyo benm kızımda öyle olmuştu
askbali Nida1404 Biz de 6. ayımıza girdik maalesef ki gazı arttı ben yoğurttan dedim çünkü diğer tadımlar da böyle olmamıştı ve iki gündür de kakasını yapmadı 🤦♀️ Cevap bekleyelim ben ek gıdayı da bıraktım bu yüzden 😣
Mrv-_- Nida1404 ayaklarını sıcak tutun ve karnına masaj yapın zamanla bağırsakları ek gıdaya alıştıkça geçecektir. Gaz için bir takviye uygularsanız şu an sistemini tembelleştirirsiniz.
Nida1404 baybmom geçen sy test yaptırmıştık gürültülü kaka için alerjimiz çıkmadı çok şükür canım laktoz intoleransı yüksek çıktı relactaz kullandık doktor bıraktırdı
Buglemmmm Nida1404 1 cay bardağına 2 cay kaşığı kimyon at hergun 6 aylkmis ben yeni farkettm minikmis daha 1 yemek kaşığı kadar içir sabah akşam ben kızım daha 40 günlükken 1 cay kaşığı iciriyodum çok faydasını gördüm
baybmom Nida1404 süt alerjisi değil kuzum bu gıdalara bağırsaklarının verdiği tepki. 3 gün kuralı bu yüzden önemli.