Funnymom bende bilinçli annelerdenim sabır taşı Yapacağım en son şeydi evet en son da onu yaptım artık gündüz emmeyi çok azalttım zaten her aklına geldikçe oyaladım unuttu nerdeyse gündüz hiç emmiyordu diyebilirim ama gece uyanmasını asla çözemedik gece oyalanmıyor çünkü çocuk ne yaparsan yap avunmuyor benim oğlum gece uyanıp ağlayınca gözünü açmadan ağzını açar o derece emin memenin ağzına geleceğinden 1 güne alıştı diyebilirim ikimizin de canı yanmadan unuttuk nerdeyse