Merhaba bebeğim 1 yaşında hiç bir şekilde beslenmesini doğru düzgün yapmıyor ne sabah öğle ne akşam ne de meyvesi tadına bakıp bırakıyor verdiklerimi saatlerce ağzında bekletiyor. Bi yumurtayı yedirmem 1.5 saat sürüyor sırf yesin diye yanında muz elma gibi meyveler veriyorum . Bizim gibi olan varsa yardımlarınızı bekliyorum .simdiden teşekkürler