Elifimherseyim aynen öyle bende sadece anne sütü alsaydı bile verirdim. aşırı midesi şişirecek kadar değil. bilinçli olunulur herhalde ☺️ 2 doktor değiştirdik. ilkini hastane uzaklığı yüzünden bırakmıştık. her neyse ikisi de su düşmanı dr çıkmadılar çok şükür… zaten su verme diyen doktorlar olsalardı ben dinlemezdim.😁 yakın arkadaşım mama+meme gittiği halde bile su ver dedi aynı doktorumuz… evet katı kaka yapma olsun, uzun süre yapamama olsun su eksikliğinden oluyor… sonrada yok şu şurup, ilaç, lavman, sabun sokma vs vs🤦🏻♀️ sağlıklıca büyüsün tüm bebişler 🍀🍀🍀