Misafir-terligi Merhaba kızlar 🌷 sezaryen oldum dikiş izi için doktorunuz size iz kremi ne önerdi,işe yaradı mı? 🤔
Mine25 Misafir-terligi evet canım yazdı ama ben kullanmadım bebeğim 16 aylık doğru düzgün iz belli bile değil benide rahatsz etmedi açıkcası ondan almadım bepanthol anti scar jel yazmıştı
3children1mom Misafir-terligi Onun kremleri var ama geçirmiyor benim tavsiyem protein ağırlıklı beslenin ve sarı kantaron yağı sürün oraya 3 sezaryen oldum 😂😂
mamAras Misafir-terligi contratubex kesinlikle harika dr önermişti iz falan kalmadı 7 ay önce doğum yaptım
Naciyedinc Misafir-terligi bi sprey verdi bana kullandım bi müddet ama isim falan yazmıyor üzerinde 🤔
Emirkaaninannesi Benim estetik dikisti 14 ay oldu doğum yapalı şuan iz yok gibi çok hafif önce beyaz bı çizgi var oda yakından bakmayinca görünmüyor
Prenses-annesi1 Emirkaaninannesi benimde estetik dikiş 9 ay oldu hafif kabarık kırmızı hala normal mi sizinde öylemiydi bu aylarda
pembeblog Contractubex onerdi ama unutuyorum sürmeyi 3 ay oldu zten dogum yapalı açık pembe rengi dikis izi hâlâ
Emirkaaninannesi Benim sol tarafta myom vardı sezeryanla oda alındı sadece sol taraf 3 parmak kadar kabarık duruyordu zamanla düzeldi ama.biraz geç düzeldi o kısım
Hemsireeeee Aslında bu izleri kinezyo tape bantlama ile yok edildiğini gösteren çalışmalar ve uygulamar var ama kendi kendinize yapamayabilirsiniz. Bir uzman gerekiyor.
Celiko Benim 3 ay oldu ama hâlâ belli kırmızı duruyor kesi atılan yer ne zaman kayboluyor bana da krem falan söylemedi doktorum ama madescol diye bı krem vardı yara izlerine sivilce izleri için arada ondan kullanıyorum