melikeeomeer Doğumdan sonra oldu ve çok kötü durumdayım Pet şişe kapağı kadar neydese şişik durumda oturamıyorum tuvalet ihtiyacımı gideremiyorum evde ne yapa bilirim geçmesi için?
Elizan06 melikeeomeer bende yeni doğum yaptm aynı durumu bende yaşıyorum doğumun etkisinde olduğum için korkuyorum doktra gitmyi, genel cerrahi diye biliyorum+ve hemoroid çeşitleri var ,procto-Glyvenol krem var hemoroid için
Ebrua3- melikeeomeer Hemoroid minderi var ondan edinin biraz rahatlarsınız. Burdan uzak annem rektum kanseriydi ısın tedavisiyle basur öyle şişmişti ki anlatamam. O minder onun bile rahat oturmasını sağladıysa size de iyi gelir eminim. Birde genel cerrahi bölümüne görünün muhakkak krem vs veriyorlar iyi gelir sizede
minnostospik melikeeomeer annem babam da bu sorunu hep yasiyorlardi sıcak su geçici süre ile kalıcı etki etmiyor zaten de en son bildiğim kadarıyla yalova termal de basur tasi vardı orda ona oturdular baya şimdi o problemleri kalmadı artık
melikeeomeer Elizan06 ya annemde de vardı patlayınca baya Bi Kan akıyor ama rahatlıyosun falan dedi ama bendeki ne patlıyor ne iniyor şişliği artık otururken bile canım yanıyor
melikeeomeer minnostospik anladım canım bizimkiler de de var onların ki de patlıyo ksnıyo sonra geçiyor baya Bi süre sonra tekrarlıyor
Elizan06 melikeeomeer doktora görün bence 2 iLeyla 4 hafta sürüyormuş şükür ilk önceleri gibi değliim ve bol bol sıvı tüket üşütmemeye dikkat et . Pamuklu bezi ütüle sıcak bir şekilde koy bi nebze olsa bile rahatlıyo insanı. çok zor bi durum
Bayb Aynı dertten muzdaribim doktorum canını yakcak kadar kaynar suyun içine batikon döküp oturma banyosu yapmamı söyledi 10-15 dk deneyin o kadar faydasını gördümki
Z-uma melikeeomeer genel cerrah bölümüne gideceksin ve kabız olmaman lazım günde 3,5 lt su iç duphalac şurup içebilirsin tuvaletini rahat yapmak için