2 yaşında hasta atesı yok balgam ve öksürük var yemek yedıremıyorum korkudan ağzına bısı attığı gıbı öksürmeye başlıyor çok fena bugün hıcbısı yemedi iştahsız yarın doktora gitçez ama böyle aç aç canım sıkılıyo ya bebekler bu balgamı nasıl çıkarıyor acaba ya burnu akıyor öyle gıdermı balgamı şurup kullanıyoruz balgam sökücü