3.29 aylık , her şey normal di belirli uyku saatleri vardı 2 saat uyurdu. 1 hafta dır uyumuyor, gündüz uykuları yok oldu sanki . Gece 23:00 gibi uyuyor , 5-6 kere uyanıp emzirme yapıyorum. Eksiden 2 kere kalkardı. 4ay atakları deniliyor , geçer Ümitle bekliyorum. Ha bide uyku düzenini yapmak için , bolca camdan dışarıyı seyr etdirin. Gündüzler dışarıyı izlerker sohbet ediniz, göz yoruluyor uyumak istiyor, gecede aynı şekilde dışarıyı izletirn. Artık gece gündüz bilecek zamanla uykusunda öğrenecek