Ardennn Bebeğim 1 aylık memede de ağlıyor sürekli huysuzlanıyor siz de böyle oldu mu gazı var biliyorum ama çıkarınca da huzursuz
Ayferol0 Ardennn Süt az olduğu için huysuzlanıyordur benim bebeğim de az olunca almıyo sürüm yetmiyor zaten mama takviyesi yapıyorum