Oz_ge Benim oğlum 3 ay 20 günlük 2bucuk ay sürekli ağladı gaz sıkıntısından…4 ay atağı çok mu şiddetli geciyo ataklar 2 yada 7 gün sürüyormuş doktor demişti 4. Ay nie 30 diyolar bilen var mı hanımlar
Cheddar Oz_ge biz 4.ayda atak geçirmemiştik. Kendimi çok hazırlamıştım burda okuduklarımdan sonra 😅 amma velakin 6.ayda birden tersine döndü her şey 😂
Cin Oz_ge evet her çocuk atak geçirir. Atak denilen şey bebeğinizin beyininin gelişimidir. Ancak her çocukta etkileri aynı olmaz kimisinde bunu hiç hissetmezsin kimisinde oldukçq şiddetlidir. Her büyüme atağının farklı etkisi de olabilir
Anneolmak_2 Cheddar yani sen bide gel 6. Ayı gör diyorsun 😁 bizde 4 aylığız 2 aydır çok zorlanıyorum 6. Aydan tersine umutluyum inşallah bizde o ayda düzeliriz ne enerjim ne pilim kaldı