Umutaras homosapiens ayy o ilk doğduğu zamanlarda bende resmen takıntı olmuştu çoraplarına varana kadar ütüledim 17-18 aylıkken bıraktım annem sağolsun onun zoruyla yoksa daha çoook ütülerdim 😂😂