9 aylık oğlum var eşim nezle oldu dikkat ettiğimiz halde ondan oğlumda bulaştı eşim kolay geçirdi nezleyi dün gece burnu akmaya başladı oğlumun Sabahta belirtisi daha çok arttı ateş hiç bir rahatsız edici bir şeyi yok o yüzden doktora götürmedik daha önce bir hastalık geçirdiğimizde doktorumuz izotonik su ile burnunu ac tıkanınca demişti bugün oyle yaptım zaten gündüz bi sorun yok ıs gece yatağa yatınca tıkanıyor burnu var mi bir çözüm yolu olan