Anne4 Ben 2 aylık olduğundan beri okuyorum. Aşırı seviyor şu an. 4,5 aylık oğlum yanına yatıyorum hem dinlenmiş oluyorum. Bir sürü kitabı var. Dikkat atölyesi yayınlarının kitaplarından aldım. Senin sesin hangisi?, sayılar ve 12 adet hikaye kitabı. Bir de küçük kitapları var, renkler, hayvanlar, sözcükler, yiyecekler. Hışırtılı kitabı var onuda ağzına almaya bayılıyor 😬Yapı kredi yayınlarının hareketli ve sesli kitapları var. Minik aslan, ormandaki hayvanlar mıydı adı tam hatırlamıyorum ama. Sesli kitap bunlarda. Lütfen bu aktiviteyi aksatmayın bence. 🤗 Bildiğiniz tepki veriyor benim oğlum artık. Konuşuyor, zevk alıyor resmen. 🤩