Hifanuur eve 1 kere geldiler test için. 2. Kez gelemeyiz dediler. Şimdi ben de pozitife döndüm mü, grip mi oldum noldu bilmiyorum.
O kadar saçma bir durum ki..
Ben de pozitifsem eşim yardımcı olacak ama ya değilsem normal gripsem diye bebeğin tüm bakımı bende hala🙄 oysa benim bakıma ihtiyacım var🙄