Nisadnc42 Kızlar 8 aylık bebegim var emziriyorum gögüslerim baya büyüdü malum emzirme südyeni yle de cok sarktı toparlayıcı südyen öneriniz varmı?
Nisadnc42 Mircet yeterki düzgün olsun canım aldım bikac tane ama işe yaramaz yani olmuyo rahatta degil zaten
Nisadnc42 Muverrih aynen aynen kücük olan büyük ister büyük olan dert eder elbiselerim bile olmuyo valla büyüklükten
Mircet Nisadnc42 normalde 100 beden almıştım emzirme sütyeni ki eski sütyenlerim 90 olmuyor komu takınca 80 gibi görünüyor
Utopikogretmen Öğrencilik döneminde pentide çalışmıştım.penti lotus sutyenlerde gayet güzel toparlayiciydi. Büyük göğüslü kadınlara onu oneriyorduk hep 🥳