Girlpower hiç merak etme, 12nin altı normal sayılıyor. Bak benm 17 idi… bi gece hastanede fototerapi aldık ona ragmen yine yükseldi. Artık cocugun rengi herahlde böyle kalacak dedik.
Seninkinin sarılıgı var bile sayılmaz. Kilo alımı iyiyse kendini yıpratma. Sarılıgın her zaman doymakla alakası yok. 1 ayda ne kadar kilo almıs? Doktor iyi almış kilo dediyse 2 saatte bir bile beslemene gerek yok. Bana 5 doktorun dediği bilgiye göre yazıyorum sana. Kafadan yazmıyorum. Artık bebeğin de yeni dogan olmadıgı için tehlikeli sınır onun için 17 bile değil..21 ler. Bu zamana kadar bu değerlere gelmediyse zaten gelmez bu değerlere merak etme…Bebeğinin bakımını beslenmesini yap ve bekle sadece. Bebeğin karaciğeri büyüdükçe bilirubin atılacaktır