Semaayk Geçecek inşallah, seni çok iyi anlıyorum hastaneden eve gelmek istemezdim deselerdi ki yoğun bakımın önünde yat yemin ederim yatardim çünkü ilk bebeğim ve tecrübesizdim. Zor süreç ama yavrumun iyi olduğunu bilmek bi nebze yetiyodu şuan 5 ay 26 günlük ❤️