Anne sütünü bebeğin kirpiklerine kıvırarak sürdüğümüz zaman kirpikler sık ve kıvrık oluyormuş. Bebişim doğar doğmaz yaptım hala yapıyorum ve işe yarıyor bence. Kirpikleri hem çok uzun hemde kıvrık kıvrık.
Bu tarz şöyle yaparsan böyle olur dediğiniz şeyler var mı birbirimizle paylaşalım.