Dogum sonrası aynı acıları yaşadim, verilen kremlere dikkat edin mesela bana 2 krem verilmisti birisi gogusu nemli tutuyormuş birisi yaraları kurutuyormus.( kremler bende hic işe yaramadi) sizin kreminiz ne işe yarıyor dikkatli kullanın.
Dogumdan sonra 5.gün gumus kapak aldim (365tl civari) ama iyiki almışım gece gündüz onunla yattim 1.ay sonu rahatça emzirdim. 35.gün kapakları kenara koydum. Kapaklar hem gogus ucumu çıkarttı, hem geceleri içeride süt biriktirip ucunu iyileştirdi. Yoksa o acıyla emziremezdim. Kremler işe yaramadı cunku surekli emziriyoruz, temizliyoruz süreklilik oldugu icin iyileşmesi zaman alıyor. Oda iyi bir çözüm degildi benim için. ( kremlerimin biri lansinoh gogus kremi, diğeri garmastan pomatti) kullanamadım öylece duruyor.