Cheddar
Şaka bir yana uyku saatlerine dikkat edince uykusu olmadıgını düşününce bile yatırınca bebek de anne de rahat ediyor. Doğdugunda akşam oldu mu yıkar, şığı kapatıp odaya geçerdim. Uyumasa da dururduk öyle
Reflü, diş gibi sıkıntılar haricinde sorun yaşamadık şükür.