Kızlar bu ayın 18 inde sezeryan dogum yaptım. Agrılarım hala cok var özellikle kalkıp otururken yatıp kalkarken cok agrım oluyo ne zaman gecer bu agrı acılar acaba ne zaman kendime gelir işlerimi kendim yaparım. Bebegi suan küvözde enfeksiyon dan dolayı 1 hafta sonra cıkabilir o zamana kadar toparlanmıs olur muyum acaba