Merhaba güzel anneler başlıkta yazdıgım gibi bebegim 10. Ayında şuan ama emeklemiyor, tutunup kalkamıyor, yatarken kendi oturma pozisyonuna geçemiyor ve diş de çıkarmadı hala. Kafama takılmaya başladı. Biliyorum her bebegin gelişim basamakları farklıdır ama bebegim çok zayıf acaba güçsüz diye mi böyle gecikti? Sizce doktora gitmeli miyim yoksa normal mi 🙄