Annesizanne yaa kesinlikle biriyle boyle rekabete girmek lazım.. Insan o zmn hirs yapinca veriyo yoksa bi gözümüz hep yiyeceklerde oluyo… Eskiden iyi verirdim simdi yapıştı kaldi bu kilolar üzerime veremiyorum.. Pandemi, bebek derken yürüyüş de yok kaldim sisko sisko hahahahah😁😁😁. Yaza vericem inşallah