Mineegkhn yol yakınken mamayı bıraktırmaya çalış canım. Bende bebeğime 25 günlükken doymuyor diye mama verdik çok pişman oldum biberonu az akışlı olduğu halde ve anne göğüsüne benziyor diye aldığım avent biberona alıştı. Beni yavaş yavaş bırakmaya başladı sadece geceleri almaya başladı en sonunda 2 aylıkken meme reddi yaptı. Doktor uyku sersemi alır dedi gece o kadar denedim gündüzleri de denemediğim yol kalmadı. Aç kalsın alır dediler yine aynı şekilde aç olduğu halde yine beni almadı biberonu aldı. Maalesef biberonu bırakamadık mamayıda. Sütüm gelmiyor diye kafama da takmıştım emmediği içinde çoğalmadı. Sana tavsiyem gerçekten moralini yüksek tut benim çok sütüm var diyerek hep niyetlen sütünü çağır gitmesin. Ve gerçekten bol bol su iç. E bebekten o kadar çay aldım on kutu bitirmişimdir çok işe yaramadı yada çok emmediği için. Ama yeni doğum yaptığımda bestlak diye damla vardı bu işe yaramıştı çok çay alınca bir daha bunu almaya sıra gelmedi. Damlayı öneririm birde su. Bol bol sağmalısın buzluğa at yada kaşık biberon ile ver. normal biberona sağdığın sütü verme. Onun yerine seni emsin. Bu sefer biberona alışıyor ben bu hatayı çok yaptım sağdıklarımı da biberona koyup verdim 😔maalesef ilk bebek olunca ne kadar araştırılsa da başa gelince acemilik oluyor. İkinciye olursa bebeğim kesinlikle biberon vermicem onun yerine kaşık biberon ve beni emmesi. Kaşık biberon çok öneriliyor onun yerine normal çay kaşığıyla da veriyorlar. Kaşıkla olmasının sebebi emmesi refleksi onda yapmaması. Ve anne memesini unutmaması