Ela7272 23 günlük kızım akşam 7 gibi ağlamaya başlar gece yarısına kadar hiç durmadan ağlar kolikmis sonra emziririm gece yarısı uyur dört saat uyanmaz kızlar dört saat uyuması kötü bisi mi emzirilmeden bisey olur mu acaba
Ozlemdoga Ela7272 bebegim 17 gunluk uyku problemimiz var bizim de uyudu mu uyandiramiyoruz gunduz 2 saat gece 3 saatte bir beslenmesi gerekiyor dedi doktor. Uyandiramadigimizda sagdigim sutu ya da mama veriyoruz biberonla.
Alyamila Yeni doğanlarda daha açlık tokluk hissi daha tam değil canım o yüzden sen arada uyandır emdir