Merhabalar hanımlar. Bebeğim 1.5 aylık, sağlıklı bir şekilde emen bir bebekti ancak geçen hafta biberon ile anne sütü sağıp vermek zorunda kaldım 2 3 kez çok uzun sürelerde değil yani bir daha da vermedim zaten ama biberondan sonra ki günler yine çok güzel emiyordu fakat 2 gündür beni asla emmek istemiyor göğsüme gelince kıyamet kopuyor sizce biberonu yeni yeni hatırlamış olabilir mi ayrıca ağzında pamukçuk var bu onda ağrı yapıyor olabilir mi ne yapacağımı şaşırdım çok üzülüyorum 🥺😢 emziğini çok severek emiyor pamukçuk ağrı yapsa onuda emmez değil mi kafam çok karışık neden beni ittiğini anlamıyorum sütüm de var 😢😢😢