mery18 meraba kızlar.kızım 2 ay 10 günlük bu zamanlarda hiç tarak kullanan oldu mu acaba? banyo sonrası kafası rahatlasın diye alıp kullanayım diyorum küçük ya zararı olur mu acaba kafasına.kullanan var mı bu zamanlarda?
Ikrazumra19 mery18 ben hic kullanmadim ya 2 cocugumdada bingildak o aylarda cok yumusak oldugu icin gerekte yok bence riske atamadim ben
Arasannesi mery18 o aylarda hiç kullanmadım zaten saçları da azdı ve bir dönem dökülüp tekrar yenıden cıkıyor baya seyreldıği zamanlar oldu.suan 11 bucuk aylık 8.aydan berı kullanıyoruz
Srhtzlyh mery18 bebekler için yumuşak kıl fırçalar var ya ben onlarla düzeltiyorum kızımın saçlarını her gün 1 ay 8 günlük oldu doğduğundan beri kullaniyorum😊
Srhtzlyh mery18 çarşıda normal bi bebeciden almıştım rastgele. Piyasada gereksiz pahalı şeyler var canım onları boşver ben 15 liraya aldım kıl fırça + tarak setini
nazanay mery18 Tarak degil de yumusak killi bebek fircalarindan kullaniyorum o aylarda. Saci da pek yoktu ama banyo sonrasi tariyordum iste guya :)
Mommysharkdoodoodoodoo Set halinde satılan ucu yuvarlak tarağı da kıl fırçayı da kullanabilirsiniz. Evet tenleri çok hassas ama siz de eminim Hart hart tarama niyetinde değilsiniz elbette tarayın masaj gibi gelir bebeğinize.
ArdenTugce mery18 chicco nun 2li seti var biri fırça biri tarak fırçası çok yumuşak hiç zarar vermez ben 2.ayımızdan beri kullanıyorum memnunum
Prensannesiyimm mery18 yumuşak kıl fırçalar var canım onu kullandım buyuyene kadar Hafif hafif tara Bir şey olmaz Allah’ın izniyle