Kızlar 20 aylık kızım var ben doğum yaptıktan sonra sadece ilk bir ay çok rahattım 1 aydan sonra bir başladı kızım gece uykumuz asla yok sabah dokuzda yatıp öğlen 11 de kalktığımi ve diğer sabah dokuza kadar ayakta durduğumu biliyorum bu asla düzelmedi bukadar hareket normal olamaz ya asla birşeyle oyalanmiyor sürekli tırmanmak istiyor kucağıma alıp sevmek için oturamadim ben çocuğumu bırakalım diye kafasıyla vuruyor ısırıyor ben çok yoruldum tamam bilerek doğurdum ama bu kadar hareket gerçekten fazla bir dk oturmuyor iştah zaten yok sürekli ağlayıp yere atıyor kendini ben 22 yaşındayım ama saçımın yarısı beyazladi eşim evdeyken bakar ama 3 4 saat falan geri kalan tüm sorumluluk bende kime anlatsam abartma diyor ama iki saat kızımla vakit geçirince bizimle tekrar görüşmek istemiyorlar bana bu çocuk seni öldürür deyip iyice morelimi bozuyorlar napacagimi şaşırdım sizdede böylemi sürekli oyuncakları parçalıyor biseylerin içini açmak istiyor normal oyuncak sevmiyor asla at aldık oynasın diye 1 ayda yere dusrmekten kırdı kapıyı kilitsiz bırakamıyorum açmasını öğrenmiş fırlıyor hemen daha neler neler 😒😭😭😭